Non-series6
Displaying 1-6 of 6 Results(0.002sec)
| Type | Year | Citation | |
|---|---|---|---|
| 2015 |
김태영. (2015). 초 · 중학교 ‘언어하기’ 활동을 통한 영어 학습동기 증진 및 영어 자아 형성 연구: 혼합 연구법. 현대영미어문학, 33(2), 147-175.
|
||
| 2015 |
Kim T.Y. (2015). Elderly Korean Learners’ Participation in English Learning Through Lifelong Education: Focusing on Motivation and Demotivation. Educational Gerontology, 41, 120-135. https://doi.org/10.1080/03601277.2014.929345
|
||
| 2014 | |||
| 2012 | |||
| 2012 | |||
| 2011 |
김태영. (2011). (결과보고)한국 영어 학습자들의 영어 학습 동기 및 영어 자아 개념 형성을 위한 통합연구. 한국연구재단.
|
101-250, KOSSDA, 1, Gwanak-ro, Gwanak-gu, Seoul, [08826]
TEL 82-2-880-2111 FAX 82-2-883-2694 Email kossda@snu.ac.kr
Copyright ⓒ Korea Social Science Data Archive All rights reserved.