Survey on the Effects of Public Relations Marketing by Hotels, 2010
https://doi.org/10.22687/KOSSDA-A1-2010-0146-V1.0
Kim, Chul Won / Department of Convention Management, Kyung Hee University
이 조사는 호텔업계에서도 확산되고 있는 공익연계마케팅이 호텔이미지와 고객태도에 미치는 영향을 분석하고자 시행한 것이다. 조사대상자는 서울 소재 호텔 이용 고객이며, 조사내용은 호텔의 사회공헌활동에 대한 평가, 호텔이미지 변화정도, 호텔 추천 및 재이용 의사 등이다.
View allhotels hotel management hotel marketing consumer action consumer attitude consumer behavior
Measured since the release date of the current version data.
If the data were released before May 11, 2017, it was measured since May 11, 2017.
101-250, KOSSDA, 1, Gwanak-ro, Gwanak-gu, Seoul, [08826]
TEL 82-2-880-2075 FAX 82-2-883-2694 Email kossda@snu.ac.kr
Copyright ⓒ Korea Social Science Data Archive All rights reserved.