Survey on the Utilization and Generation of the Customer Satisfaction Index by Central Administrative Agencies, 2009
https://doi.org/10.22687/KOSSDA-A1-2009-0154-V1.0
Lee, Kwanghee / Korea Institute of Public Administration
이 조사는 한국행정연구원이 정부부처들의 성과지표 산출에 이용되고 있는 고객만족조사의 개선방안을 마련하려는 목적 하에 조사의 운영과 그 결과의 활용 실태를 파악하고자 중앙행정기관의 담당공무원을 대상으로 시행한 것이다. 설문지는 조사수행 역량과 여건, 조사방법과 결과분석, 조사결과의 활용, 조사의 문제점과 개선방안 등에 관한 문항들로 구성되어 있다.
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Related Documents-Questionnaire(Korean) | kor_que_20090154.pdf | 설문지 (한글) | 3.49 MB | Download | |
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Measured since the release date of the current version data.
If the data were released before May 11, 2017, it was measured since May 11, 2017.
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